Η τεχνολογία τηλεφωνικών κέντρων περιλαμβάνει εργαλεία για βελτίωση της επικοινωνίας με πελάτες όπως δρομολόγηση κλήσεων, ουρές αναμονής και λογισμικά cloud. Προσφέρει πολυκαναλικές λύσεις και αυτοεξυπηρέτηση.
Και δεν μπορούμε να μιλήσουμε για ένα σύγχρονο κέντρο επικοινωνίας χωρίς να συζητήσουμε την τεχνολογία τηλεφωνικών κέντρων. Μπορεί να οριστεί ως ένα σύνολο εργαλείων που χρησιμοποιούν τα τηλεφωνικά κέντρα για να πραγματοποιούν εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Αναφέρεται τόσο στο λογισμικό όσο και στο υλικό που χρησιμοποιείται.
Ποιες είναι οι τάσεις της τεχνολογίας των τηλεφωνικών κέντρων;
Cloud
Η τεχνολογία cloud έχει εξελιχθεί από την παροχή μόνο χωρητικότητας αποθήκευσης σε εταιρείες. Εκτός από την παροχή πόρων συστήματος υπολογιστή, μπορεί επίσης να τρέξει πολύπλοκες λύσεις λογισμικού στο cloud. Αυτό μας φέρνει σε λύσεις cloud κέντρου επικοινωνίας.
Το καλύτερο σημείο είναι ότι οι εταιρείες δεν χρειάζεται να ξοδεύουν χρήματα για ενημερώσεις λογισμικού ή συντήρηση. Μπορούν να επωφεληθούν από όλες τις δυνατότητες τη στιγμή που εφαρμόζουν ένα τηλεφωνικό κέντρο που βασίζεται σε cloud.
Πολυκαναλική Προσέγγιση
Όλο και περισσότερες εταιρείες αναζητούν τρόπους για να βελτιστοποιήσουν την επικοινωνία με τους πελάτες και να την κάνουν πιο προσιτή και φιλική προς τον χρήστη. Η εύκολη πρόσβαση στα αιτήματα των πελατών μέσω πολλαπλών καναλιών έχει καταστεί αναγκαιότητα.
Η υποστήριξη πελατών παντός καναλιού συνίσταται στην επικοινωνία μεταξύ πελατών και παρόχων επιχειρήσεων μέσω πολλών καναλιών.
Μήνυμα Τηλεφωνητή
Το στοιχείο μηνυμάτων αυτόματου τηλεφωνητή μπορεί να αποδειχθεί πολύ χρήσιμο όταν το τηλεφωνικό σας κέντρο κατακλύζεται από κλήσεις. Επιτρέπει στους πελάτες που δεν έχουν την πολυτέλεια να περιμένουν στην ουρά να αφήσουν ένα μήνυμα στους αντιπροσώπους σας.
Προηχογραφημένο Μήνυμα
Τα περισσότερα ερωτήματα πελατών μπορούν να απαντηθούν με μία μόνο απάντηση. Τα προηχογραφημένα μηνύματα μπορούν να σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρόνο στους αντιπροσώπους σας από το να επαναλαμβάνουν την ίδια απάντηση ξανά και ξανά.
Ουρά αναμονής τηλεφωνικού κέντρου
Με ένα σύγχρονο λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων έχετε μια πλήρη επισκόπηση της απόδοσης του τηλεφωνικού κέντρου σας. Ένα από τα πράγματα που μπορείτε να δείτε είναι η ουρά του τηλεφωνικού κέντρου. Παρακολουθήστε πόσα άτομα βρίσκονται στην ουρά και σταματήστε αυτόματα να λαμβάνετε περισσότερα ερωτήματα όταν συμπληρωθεί το προκαθορισμένο μέγιστο μήκος ουράς.